2013. augusztus 27., kedd

▲Price2.

köszönöm szépen a második díjam Cassie Easley-nek!




1.) Mindenkinek 11 dolgot kell
mondania magáról!
2.) A jelölteknek mindegyik
kérdésre válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a
jelölteknek!


11 DOLOG RÓLAM:

- Imádom a németeket.
- csak kézilabdás, vagy tőlem három évvel idősebb fiúkkal járok.
- szőkére festettem a hajam, és barna a szemem.
- ha a szüleim megengednék, rózsaszín ombrem lenne.
- 168 centi vagyok, és 49 kiló.
- olyan testalkatú vagyok mint Chloe Harwood

- az álompasim Max Emanuel.
- egyszer szeretnék egy horror filmben szerepelni.
- oda vagyok a divatért.
- nem szeretem azokat az emberek, akik egy kiló sminket kennek magukra.
- imádom a piros rúzsokat, szülinapomra 5 féle árnyalatot kaptam :)


11 VÁLASZ:

1. Szereted Jason Derulo- t?
nem nagyon:/
2. Kedvenc márka?
DC.
3. Hány éves vagy?
15:)
4. Van példaképed? Ha igen, ki?
Perrie Edwards
5. Mi ad ihletet?
semmi.mármint semmi kézzelfogható.
6. Kedvenc szín?
királykék
7. Kiről formáztad a blogod karaktereit?
öhh tulajdonképpen saját tapasztalatokból szedem a karaktereket.
8. Családból olvassa valaki az írományod?
nem.már csak az kéne:)
9. Ez hanyadik díjad?
második
10. Kedvenc női énekes?
Cher Lloyd, és a Krewella énekese
11. Kedvenc férfi énekes?
Zayn Mlik, Ed Shareen.


11 kérdésem:

Kedvenc zenéd? 
Hány éves vagy?
Kedvenc állatod?
Van házi állatod?
Hány testvéred van?
Ha tehetnéd, hova költöznél?
Milyen nyelveken tanulsz?
Hány blogot olvasol?
Milyen zenéket hallgatsz?(pl.: pop, rock)
Kedvenc blogod?

Akinek küldöm:

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése