2013. szeptember 3., kedd

▲Chapter4.

hey darling's:) elkészültem az új résszel.köszönöm szépen az ujdonnan feliratkozott személyeknek ezt a két kattintást.remélem ehhez a részhez is kommenteltek, pipáltok és lesznek új rendszeres feliratkozók.
 
xoxo:Boo


  Nyújtotta a kezét, mint valami hivatalos eljárás szerűnél. Furcsán néztem fel rá. Komolyan kezet akarsz fogni?- gondoltam magamban. Megráztam a fejem, majd elszörnyedve vissza dőltem a párnámnak.

- Örültem a találkozásnak Beca- rázogatta meg a kezem, majd távozott.
- Hát nem a barátja kisasszony?- csodálkozott a nővér amikor Zayn kiment.
- Nem ismerjük egymást- mosolyogtam halványan.
- Pedig aranyosan öleltétek egymást. Szüksége van fájdalomcsillapítóra lámpaoltás előtt?- kérdezte, miközben a pulzusomat számolta.
- Köszönöm. Nem fáj semmim- sóhajtottam.
- Rendben- sétált az ajtóhoz- szép álmokat Rebeca.
- Köszönöm, viszont- intettem egyet.

  Reggel egy ismeretlen madár csiripelésére keltem. Minden bizonnyal nyitva volt az ablak. Pislogtam párat, mire rájöttem hogy nem vagyok egyedül. Zayn ott ült a mellettem lévő székben, és engem bámult. Be kell vallanom kissé zavarbaejtő volt.

- Szia- intett.
- Hali- morogtam. Álmos voltam. Ilyenkor nem vagyok annyira szívderítő társaság.
- Szólj ha mehetünk- mosolygott.
- Várj egy kicsit- keltem ki az ágyból, majd a szekrényhez sétáltam- hol a ruhám?- kaptam rá a tekintetem. Nem hittem a szememnek. A fenekemmel szemezett éppen.
- Vettünk neked újat- vakarta meg az állát, majd szemét végre rám irányította. Mármint az arcomra és nem a fenekemre.
- Szükségtelen volt...- motyogtam.
- Ott a szatyorban- mutatott az ágyam mellé.
- Hát jó- vontam vállat, majd fogtam a szatyrot és kimentem a fürdőszobába.

  Nagyon meglepődtem hogy milyen ruhát hoztak nekem. Sosem hordtam ilyesmit. Alig ha volt egy hétre elegendő ruhám, bent az árvaházban. Minden ruhám bő, hosszú és szürke volt.


Untitled | via Tumblr


  Ez négy színből állt, a nadrág kicsit szűkös és eléggé rövid. A hajam eléggé kócos volt, fésűm nem volt így az ujjaimmal próbáltam eltávolítani a nagy csomókat. Nem mondhatnám hogy sikerült.

- Ne nevess ki ha rosszul vettem fel- léptem ki a fürdőből zavartan.
- Nem rossz. Gyere- intett. Odamentem hozzá, mire fogta a pólóm és egy mozdulattal betűrte a nadrágomba.
- Beszélned kell Louval- gomdolkozott.
- Az...ki?- csodálkoztam.
- Stylistunk. Komoly problémáid vannak- gondolkodott tovább.
- Vagy csak szimplán, négy fal között éltem le azt a 18 évemet- morogtam.
- A hajaddal is kene valamit kezdeni...hallod basszus ha nem lettél volna bezárva, te egy nagyon jó csaj lennél. Csak Lou kell és kész vagy- mosolygott.
- Remélem ezt kedvességnek szántad...- motyogtam.
- Ja igen...nem vagy olyan- nevetett fel.
- He?- ráncoltam a szemöldököm.
- Majdnem elkezdtem flörtölni de hagyjuk- legyintett kínosan.
- Te tudod- vontam vállat.
- Akkor mehetünk- nézett rajtam végig.
- Persze!- bólintottam egy határozottat.

  A kórházból kilépve, egy csomó ember álldogált ott. Rengeteg fotós meg ilyesmi. Zayn már odabent felnyomta a fejére a napszemüvegét és a kapucniját. Nem nagyon értettem, hiszen be van borulva az ég, lassan esik is. Lépkedni kezdtünk a járdán. Viszonylag halkan mentünk.





  Nem tévedtem. Valóban lassan esett. Az első csepp, a kezemre hullt. Mosolyogva megálltam és élveztem a sebes záport. Zayn csak rohant egy eresz alá és onnan bámulta hogy mégis mit művelek. Először érzem az esőt. Mégis mit várt tőlem?

- Gyere már be, mert tüdő gyulladásod lesz és mehetsz vissza a kórházba- hívogatott maga felé.
- Hiszen ez gyönyörű- nevettem miközben az égre néztem, majd lehunyva a szemem élveztem ahogy esik.
- Az- jött oda hozzám.
- Ti béna kintiek semmit sem szerettek- mondtam halkan.
- Gyere már- bújtatott be a dzsekiébe.
- Gonosz vagy- morogtam.
- De az egyetlen akiben pillanatnyilag meg tudsz bízni, szóval ne kényszeríts hogy direkt elveszítsem ezt az előnyt- fenyegetett.
- Nem bízom benned Zayn- néztem rá furcsán. Tényleg azt hitte, hogy egy kis lelkizéssel meg tud győzni? Hát akkor nem ismert ki eléggé.
- Öhh oké ezt majd megbeszéljük- vonszolt végig az utcán.
- Azt hiszed, attól hogy híres vagy és jól nézel ki, bárkinek beférkőzhetsz a szívébe?- morogtam.

2 megjegyzés: